« کسب درآمد از فروتل »
دوستانتان را به یک شغل پردرآمد و آسان دعوت کنید : « جزئیات »
Email:
Sign up to Teobux today!Sign up to Teobux today![url=http://www.teobux.com/index.php?ref=alibarazandeh]Sign up to Teobux today![/url]Sign up to Teobux today!Sign up to Teobux today!تبلیغات پیامکیخرید پستی عینک پلیس مدل S8552 اصلی| عینک police مدل S8552 درجه ۱ ماساژور گردن Neck Massager

اسپیکر همراه


اسپیکر همراه فلش خور(همه کاره)

پخش کننده MP3 و رادیو FM با کیفیت بسیار خوب

پخش موزیک از انواع فلشها و مموریهای SD

قابلیت شارژ توسط USB کامپیوتر و برق شهری

قابلیت استفاده و اتصال به موبایل،لپ تاپ و پخش کننده های موسیقی

این اسپیکر جالب ، زیبا و در عین حال کوچک دارای قابلیت پخش موزیکهای MP3 و رادیو FM با کیفیت بسیار مناسب می باشد. این اسپیکر در هنگام استفاده نیاز به برق یا باطری ندارد و دارای یک باطری داخلی قابل شارژ می باشد.فقط کافیست فلش مموری و یا کارت حافظه خود را به این دستگاه وصل کرده و منتظر پخش موزیکهای مورد علاقه خود باشید تا از آنها لذت ببرید و متوجه قدرت و کیفیت بسیار خوب این اسپیکر کوچک ولی کارآمد شوید.
شما می توانید با نگهداشتن دکمه های آهنگ قبلی یا بعدی صدای موزیک را کم و یا زیاد کنید.همچنین جهت شارژ، این دستگاه را به پورت USB کامپیوتر متصل نموده و یا از طریق برق شهری اقدام به شارژ آن نمایید و تا چند ساعت از آن لذت ببرید.
این اسپیکر و MP3 Player دارای هدفون مشکی رنگ با کیفیت بسیار عالی و کابل شارژ دستگاه می باشد.

ویژگیها و مشخصات اسپیکر و MP3 Player همراه :

-شیک،با کلاس و دارای کیفیت و کارایی بسیار مناسب
-قابلیت پخش MP3 و رادیو
-قابلیت اجرای فایلهای صوتی از روی انواع فلش مموری و مموریهای SD
-قابلیت شارژ توسط کامپیوتر و برق شهری
-کوچک و قابل حمل در مکانهای مختلف
-فابلیت اتصال به موبایل،کامپیوتر و اپ تاپ،پخش کننده های موسیقی و....

 

دارای صفحه دیجیتال


کبوتر پرنده مردم - بهترین ماهی ها و پرندگان
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بهترین ماهی ها و پرندگان
این وبلاگ از همه ی سایت های معتبر تحقیق کرده و بهترین مورد ها را انتخاب کردم و در اختیار شما میگذارم.
درباره وبلاگ


سلام علی هستم از شهرستان خاتم دراینجا در مورد انواع پرندگان و ماهی ها بررسی شده و درمورد چگونگی تغذیه.حرکت.تخم گذاری و...این جانوران نوشته شده است وبخوانید و به اطلاعات خودتان اضافه کنید.
آرشیو وبلاگ
لینک های ویژه
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 3
  • بازدید دیروز: 2
  • کل بازدیدها: 231894
تعداد بازدیدکنندگان :
تعداد افراد آنلاین :
مرکز آموزش ایرانیان

تبلیغات پیامکی
« کسب درآمد از فروتل »
دوستانتان را به یک شغل پردرآمد و آسان دعوت کنید : « جزئیات »
Email:
دوشنبه 91 خرداد 29 :: 11:5 عصر ::  نویسنده : علی برازنده


برای دیدن عکس کبوتر جدید پاییز 1390به ادامه مطلب وارد شوید

( ادامه مطلب )




برچسب ها :تغذیه جوجه کبوتر یتیم,



کبوتراراک
........ عده ای کبوتر را فقط بارفتن به پشت بام می شناسند وکبوتر بازی در یک محیط بسته را قبول ندارند وکسب درامد ازاین راه را درست نمی دانند و می گوییند عشق بازی با درامد رابطه ای ندارد ..........ولی من با این ایده کاملا مخالفم چون من هم به کبوتر علاقه دارم و هم از این راه درامد دارم .......باخنک تر شدن هوا به یاری خداوند قصد دارم برای سری دوم از کبوترانم جوجه گیری کنم ..من امسال در حدود100جوجه پرورش داده ام که همه انها را فروخته ام.. والبته تلفات هم داشته ام که خوشبختانه کم بوده اند. این تصاویر مربوط به جوجه های بهار 1390 میباشد برای دیدن بقیه تصاویر بروی ادامه مطلب کلید کنید..  و از شما تقاضا دارم با نظرات خود من را یاری فرمایید .من عاشق این کبوترها هستم و چندین سال است که اقدام به جمع اوری انها کرده ام.انشاءالله از دیدن این تصاویر و مطالب لذت ببرید..........

( ادامه مطلب )




برچسب ها :واکسن جوجه کبوتر,



علی برازنده 1390



این تصویر مربوط  به پشتدار سیاه خودم است .این کبوتر را حدود سه سال است که دارم .وان را از قزوین خریداری کرده ام .وجوجه های بسیار عالی می دهد.تیزه سفید ان 10به10 است وهر سه شصتی ان رنگی است.

( ادامه مطلب )




برچسب ها :شرایط کبوتر بازی,


علی برازنده 1391

( ادامه مطلب )




برچسب ها :بیماری چشم کبوتر,



علی برازنده

این عکسهای جدید کبوترانم است برای دیدن بقیه عکسها روی ادامه مطلب کلید کنید کبوتر دوکت قزوینی ازنژاد بروجردی بهتر است. پشتدار بروجردی داری خط بروی کت میباشد.واکثر جوجه هایشان ردی می زند.این نوع کبوتر ها به صورت گروهی ودور بام پرواز می کنند وبیشتر به خاطر رنگ نگهداری می شود.

برچسب ها :کبوتردوکت پشت دار,

.تصویر مربوط به جفت نر وماده اصلیم میباشد که همه چشم سفیدهایم از نسل این جفت هستند.این عکس مربوط به سال 1387است.من هر سال 6دهن جوجه از هر جفت کبوتر میگیرم که 3جفت جوجه خودشان بزرگ میکنند و3جفت بقیه را حمال دان میدهد .این کار باعث می شود که کبوتر زیاد از کار افتاده نشود وهمچنین جوجه هایی سرحال وتپل تحویل دهند.

( ادامه مطلب )




برچسب ها :دزدگیربرای کبوتر,



کبوتر سفید چشم سفید اراک:این تصویر ماده اصلی من است و جوجه سال 1384است.این سوی کبوتر که از اصیلترین کبوتران اراک است واز قدیم مورد پسند کبوتر بازان بوده وهست.وبه خاطر قیمت بالای ان متاسفانه به صورت کبوتر تزیینی درامده وکمتر کسی مبادرت به پرادن این کبوتران می نماید.در صورتی که عمده شهرت این پرنده هوش زیاد وقدرت پرواز بالای ان است .وحتما باید کاکل میخ وجوجه ان خال زرد باشد.و البته این رنگ کبوتر در شهرهای جنوبی ایران مخصوصا ابادان وبنادری مانند بوشهر وماهشهر مورد توجه قرار دارد وبه سفید اراکی معروف است.والبته جدیدا شهرهایی مانند اصفهان وشیراز هم به نگهداری این نسل از کبوتران اراک روی اورده انداین کبوترها  هنگام برخواستن از پشت بام به صورت سیخ وبازی بلند می شود وبازی کردن تا هنگام اوج گریری ادامه دارد وهنگامی که در جاکار است دیگر بدون بازیست.  

( ادامه مطلب )

برچسب ها :بیمای کبوتر-انروکین10%,

 این کبوتر دراراک به نام ایینه ای شناخته میشود .ودر شهر سنجان از محبوبییت خاصی برخوردار است.از مشخصه های این کبوتر مشخص نبودن رنگ بندی در جوجه هاست.وسرخ .زرد . قهوای سینه زرد.سرور.ایینه ای .کبوتر هایی هستند که میتوان با این کبوتر جفت کرد.نکته قا بل توجه این است که این کبوتران نباید خال سفید رنگ داشته باشند..واز لحاظ قدرت پرواز هم مورد توجه کبوتر بازان هستند.

( ادامه مطلب )

 


لانه کبوتر
همانطور که در عکس مشخص است لانه بندی را به وسلیه گچ  و خاک داخل قالب چوبی درست کرده ام و ابعاد ان 40*40*50است واز خواص گچ وخاک خشک شدن سریع مدفوع کبوتر است .ودو لانه را جفت جفت کنار هم درست کرده ام وهر دو لانه به یک کبوتر متعلق است تا در موقع جوجه کشی هنگامی که جوجه سری اول تیقاله است در لانه مجاور تخم گذاری کنندو این کار باعث میشود که تخم ها سالم مانده و به وسیله جوجه کبوتر شکسته نشود .
حتما موقع جوجه کشی کبوتر هایی که مزاحم دیگر لانه ها می شوند باید تنبیه شوند در غیر این صورت تعداد جوجه ها کاهش می یابد.اکثر این مزاحمت ها مو قع دان دادن به کبوتر ها ست چون در این موقع حواس کبوتر به سمت دان پرت شده و از روی جوجه ها بلند می شوند.

( ادامه مطلب )




برای معرفی بعضی از نژاد ها به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

کبوتر کله طوسی:این کبوتر 5 سال دارد واز کبوتران اصلی من است .از خصوصیات این کبوتر این است که جوجه هایی که میدهد از ابتدا بدون خال هستندبرخلاف اکثر کله ای ها که در ابتدا رنگی هستند وبه مرور زمان پاک می کنند.ودیگر اینکه هنگامی که پا به سن می گذارند پر خال نمی شوند .و از دیگر خصوصیاتش رنگ زیبای سر این کبوتر است که در نور افتاب به رنگ ابی متمایل می شود.وهمچنین بسیار جوجه دوست است ودر این 5سال فقط از یک لانه برای جوجه دهی استفاده میکند وبه دیگر لانه کبوتران توجهی ندارد.

( ادامه مطلب )




موضوع مطلب :


 
   

آموزش پر درآمدترین شغلها


بدون نیاز به سرمایه و قابل انجام در منزل

ویژگیهای این مجموعه آموزشی :
بهترین فرصت درآمد سازی در منزل ،بدون نیاز به سرمایه اولیه،عدم نگرانی از بابت هزینه های گزاف آموزش در کلاس های حضوری،آموزش ویدئویی بسیار ساده و قابل فهم،قابلیت انتخاب و شروع فعالیت شما در چندین شغل پردرامد
لیست آموزشهای داده شده در این مجموعه به شرح زیر می باشد:
1-کامل ترین آموزش ویدئویی کشت قارچ در منزل
2-آموزش چاپ سیلک در منزل
3-آموزش ساخت مهر ژلاتینی در منزل
4-آموزش شمع سازی در منزل
5-آموزش ساخت جعبه های فانتزی در منزل
6-آموزش کامل و جامع شارژ تونرهای لیزری در منزل
7-آموزش هویه کاری روی پارچه در منزل
8-آموزش روتوش تصاویر در فتوشاپ:
به شما پیشنهاد می نماییم این مجموعه و فرصت استثنایی را که می تواند رهگشای بسیاری از مشکلات مالی شما باشد را از دست ندهید!


تبلیغات پیامکیهمین امروز در buxleaf ثبت نام کنید!http://www.20te20.ir/Marketing.php?wid=32760&Bname=alibarazandeh#L5 http://www.20te20.ir/ads-reg.php?moarref=32760
« کسب درآمد از فروتل »
دوستانتان را به یک شغل پردرآمد و آسان دعوت کنید : « جزئیات »
Email:
http://www.20st.ir/ads-reg.php?moarref=32760