« کسب درآمد از فروتل »
دوستانتان را به یک شغل پردرآمد و آسان دعوت کنید : « جزئیات »
Email:
Sign up to Teobux today!Sign up to Teobux today![url=http://www.teobux.com/index.php?ref=alibarazandeh]Sign up to Teobux today![/url]Sign up to Teobux today!Sign up to Teobux today!تبلیغات پیامکیخرید پستی عینک پلیس مدل S8552 اصلی| عینک police مدل S8552 درجه ۱ ماساژور گردن Neck Massager

اسپیکر همراه


اسپیکر همراه فلش خور(همه کاره)

پخش کننده MP3 و رادیو FM با کیفیت بسیار خوب

پخش موزیک از انواع فلشها و مموریهای SD

قابلیت شارژ توسط USB کامپیوتر و برق شهری

قابلیت استفاده و اتصال به موبایل،لپ تاپ و پخش کننده های موسیقی

این اسپیکر جالب ، زیبا و در عین حال کوچک دارای قابلیت پخش موزیکهای MP3 و رادیو FM با کیفیت بسیار مناسب می باشد. این اسپیکر در هنگام استفاده نیاز به برق یا باطری ندارد و دارای یک باطری داخلی قابل شارژ می باشد.فقط کافیست فلش مموری و یا کارت حافظه خود را به این دستگاه وصل کرده و منتظر پخش موزیکهای مورد علاقه خود باشید تا از آنها لذت ببرید و متوجه قدرت و کیفیت بسیار خوب این اسپیکر کوچک ولی کارآمد شوید.
شما می توانید با نگهداشتن دکمه های آهنگ قبلی یا بعدی صدای موزیک را کم و یا زیاد کنید.همچنین جهت شارژ، این دستگاه را به پورت USB کامپیوتر متصل نموده و یا از طریق برق شهری اقدام به شارژ آن نمایید و تا چند ساعت از آن لذت ببرید.
این اسپیکر و MP3 Player دارای هدفون مشکی رنگ با کیفیت بسیار عالی و کابل شارژ دستگاه می باشد.

ویژگیها و مشخصات اسپیکر و MP3 Player همراه :

-شیک،با کلاس و دارای کیفیت و کارایی بسیار مناسب
-قابلیت پخش MP3 و رادیو
-قابلیت اجرای فایلهای صوتی از روی انواع فلش مموری و مموریهای SD
-قابلیت شارژ توسط کامپیوتر و برق شهری
-کوچک و قابل حمل در مکانهای مختلف
-فابلیت اتصال به موبایل،کامپیوتر و اپ تاپ،پخش کننده های موسیقی و....

 

دارای صفحه دیجیتال


ماهی گوپی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بهترین ماهی ها و پرندگان
این وبلاگ از همه ی سایت های معتبر تحقیق کرده و بهترین مورد ها را انتخاب کردم و در اختیار شما میگذارم.
درباره وبلاگ


سلام علی هستم از شهرستان خاتم دراینجا در مورد انواع پرندگان و ماهی ها بررسی شده و درمورد چگونگی تغذیه.حرکت.تخم گذاری و...این جانوران نوشته شده است وبخوانید و به اطلاعات خودتان اضافه کنید.
آرشیو وبلاگ
لینک های ویژه
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 0
  • بازدید دیروز: 0
  • کل بازدیدها: 231882
تعداد بازدیدکنندگان :
تعداد افراد آنلاین :
مرکز آموزش ایرانیان

تبلیغات پیامکی
« کسب درآمد از فروتل »
دوستانتان را به یک شغل پردرآمد و آسان دعوت کنید : « جزئیات »
Email:
چهارشنبه 91 خرداد 31 :: 1:51 عصر ::  نویسنده : علی برازنده
معرفی ماهی گوپی :

مقدمه:
برای نگهداری از ماهی گوپی توصیه می شود آکوارومی کوچک با حجم 20 گالن همراه با مقدار زیادی گیاه آکواریومی نظیر java Fern و java Moss استفاده شود. گیاهان فوق مقاوم هستند و می توانند ترکیبات آب سخت را که برای گوپی ها مطلوب است تحمل کنند.
گوپی ها از وابستگان مولی ها پداتی ها و دم شمشیری ها هستند که نام خانواده این گونه Poeciliidae می باشد. همه آنها زنده زا هستند به این معنی که بچه زا می باشند. این ماهیها گونه هایی هستند که بین آنها سازگاری وجود دارد. بنابر این شما می توانید آنها را در کنار هم بدون هیچ خطری نگهداری کنید.
ماهی گوپی معمولا PH در محدوده متوسط یعنی 7 (خنثی) را ترجیح می دهد اما می تواند خود را با شرایطی پایین تر تا 6 و در نهایت تا بالای محدوده 7 (نزدیک به 8) وفق دهد و ( اگرچه آنها آب سخت را به خوبی تحمل می کنند) سختی آب می بایست در حد متوسطی باشد. هنمچنین در مقابل سختی کم مقاومت نیستند. درجه حرارت محیط نگهداری آنها می بایستی پایین تر از 75 درجه فارنهایت باشد اما می توانند درجه حرارتی مابین 60تا 80 درجه فارنهایت را نیز تحمل کنند.
از گوپی ها استفاده گسترده ای برای کنترل پشه می شود و به عنوان غذای این ماهی پشه هایی که تهدیدی برای انتقال بیماری مالاریا هستند را می توان استفاده کرد. شما می توانید در آکواریوم خانه خود به گوپی ها غذاهای خشک شده فریزری لارو قرمز رنگ پشه های ریز توبی فیکس میگوی آب شور و همچنین غذاهای آماده که حاوی حجم بالای سبزیجاتی نظیر Spirulina است بدهید

هیچگاه به آنها بیشتر از آنچه که در 1 دقیقه می توانند بخورند غذا ندهید. باقیمانده غذایی که خورده نمی شود تجزیه شده و مخزن را آلوده می کند. اگر بخشی از غذای آنها خورده نشد آنها را جمع آوری کنید. به گوپی هایتان در وعده های کمتر مثلا 2 دفعه در طول روز غذا دهید.

گوپیها را با ماهی Betta (نوعی ماهی آکواریومی) یا دیگر ماهیهایی که جنبش و حرکت کمی دارند نگهداری نکنید زیرا آنها به باله های خودشان صدمه خواهند زد. همچنین ممکن است به خودشان آسیب برسانند.
بنابراین بهترین راه این است که چندین گوپی را بصورت زوجی برای کاهش حالت تهاجمی و جنگجویی ماهیها در آکواریوم با هم نگهداری کنید.
ماهی گوپی نر باله های بلندتر با رنگهای جالب توجهی دارد و بقیه خصوصیات ظاهری اش نسبت به ماده که معمولا بزرگتر است برابری دارد.
گوپیها در آبهایی که کیفیت بهتری دارد سالم تر خواهند بود. برنامه غذایی مناسب همراه با آبی که زود به زود تعویض شود محیطی سالم تر را ایجاد می کند. بهترین مقدار تعویض 10 تا 15 درصد آن هر هفته یا 20 تا 25 درصد در هفته های بعد توصیه می گردد.
تکثیر گوپی ها خیلی آسان است. در حقیقت تنها چیزی که نیاز است یک نر همراه 2 ماده می باشد. حال ممکن است این سوال در ذهن شما بوجود آید که چرا فقط 1 ماده مورد نیاز نیست این مسئله به این خاطر است که گوپی های نر بیشتر وقت و نیرویشان را صرف جلب توجه کردن ماده ها می کنند. بنابراین بهتر است که در ازای 1 نر دو ماهی ماده موجود باشد تا ماده ها هر از چند گاهی فرصت استراحت داشته باشند.
گوپی نر گوپی ماده را بارور می کند. به این صورت که از باله مخرجی اش یا همان منفذ تناسلی استفاده کرده و این کار را انجام می دهد. ماده هایی که باردار می باشند معمولا در محیط تاریک ظاهر می شوند و اطراف مخرج و همینطور بدنشان افزایش حجم پیدا می کند.

ما توصیه می کنیم که ماهی های ماده باردار را از داخل ماهی دان به مخزن زایشگاه برای تولد بچه هایشان انتقال دهید.

اگر بعد از تولد نوزادان بالغین را از داخل جعبه زایمان خارج نکنید بزرگترها نوزادان را خواهند خورد (حتی اگر مادرشان باشد).

این ماهی با سایر ماهیهایی که همگی در رده زنده زا ها هستند مانند:
تتراها رازبوراها گورامی ها ماهیان رنگین کمان گریدوراس ها پلکوها لوچ ها گورامی دارف (کوتوله) و گربه ماهیان کوچک سازگاری دارند.







ادامه مطلب ...

موضوع مطلب :


 
   

آموزش پر درآمدترین شغلها


بدون نیاز به سرمایه و قابل انجام در منزل

ویژگیهای این مجموعه آموزشی :
بهترین فرصت درآمد سازی در منزل ،بدون نیاز به سرمایه اولیه،عدم نگرانی از بابت هزینه های گزاف آموزش در کلاس های حضوری،آموزش ویدئویی بسیار ساده و قابل فهم،قابلیت انتخاب و شروع فعالیت شما در چندین شغل پردرامد
لیست آموزشهای داده شده در این مجموعه به شرح زیر می باشد:
1-کامل ترین آموزش ویدئویی کشت قارچ در منزل
2-آموزش چاپ سیلک در منزل
3-آموزش ساخت مهر ژلاتینی در منزل
4-آموزش شمع سازی در منزل
5-آموزش ساخت جعبه های فانتزی در منزل
6-آموزش کامل و جامع شارژ تونرهای لیزری در منزل
7-آموزش هویه کاری روی پارچه در منزل
8-آموزش روتوش تصاویر در فتوشاپ:
به شما پیشنهاد می نماییم این مجموعه و فرصت استثنایی را که می تواند رهگشای بسیاری از مشکلات مالی شما باشد را از دست ندهید!


تبلیغات پیامکیهمین امروز در buxleaf ثبت نام کنید!http://www.20te20.ir/Marketing.php?wid=32760&Bname=alibarazandeh#L5 http://www.20te20.ir/ads-reg.php?moarref=32760
« کسب درآمد از فروتل »
دوستانتان را به یک شغل پردرآمد و آسان دعوت کنید : « جزئیات »
Email:
http://www.20st.ir/ads-reg.php?moarref=32760