« کسب درآمد از فروتل »
دوستانتان را به یک شغل پردرآمد و آسان دعوت کنید : « جزئیات »
Email:
Sign up to Teobux today!Sign up to Teobux today![url=http://www.teobux.com/index.php?ref=alibarazandeh]Sign up to Teobux today![/url]Sign up to Teobux today!Sign up to Teobux today!تبلیغات پیامکیخرید پستی عینک پلیس مدل S8552 اصلی| عینک police مدل S8552 درجه ۱ ماساژور گردن Neck Massager

اسپیکر همراه


اسپیکر همراه فلش خور(همه کاره)

پخش کننده MP3 و رادیو FM با کیفیت بسیار خوب

پخش موزیک از انواع فلشها و مموریهای SD

قابلیت شارژ توسط USB کامپیوتر و برق شهری

قابلیت استفاده و اتصال به موبایل،لپ تاپ و پخش کننده های موسیقی

این اسپیکر جالب ، زیبا و در عین حال کوچک دارای قابلیت پخش موزیکهای MP3 و رادیو FM با کیفیت بسیار مناسب می باشد. این اسپیکر در هنگام استفاده نیاز به برق یا باطری ندارد و دارای یک باطری داخلی قابل شارژ می باشد.فقط کافیست فلش مموری و یا کارت حافظه خود را به این دستگاه وصل کرده و منتظر پخش موزیکهای مورد علاقه خود باشید تا از آنها لذت ببرید و متوجه قدرت و کیفیت بسیار خوب این اسپیکر کوچک ولی کارآمد شوید.
شما می توانید با نگهداشتن دکمه های آهنگ قبلی یا بعدی صدای موزیک را کم و یا زیاد کنید.همچنین جهت شارژ، این دستگاه را به پورت USB کامپیوتر متصل نموده و یا از طریق برق شهری اقدام به شارژ آن نمایید و تا چند ساعت از آن لذت ببرید.
این اسپیکر و MP3 Player دارای هدفون مشکی رنگ با کیفیت بسیار عالی و کابل شارژ دستگاه می باشد.

ویژگیها و مشخصات اسپیکر و MP3 Player همراه :

-شیک،با کلاس و دارای کیفیت و کارایی بسیار مناسب
-قابلیت پخش MP3 و رادیو
-قابلیت اجرای فایلهای صوتی از روی انواع فلش مموری و مموریهای SD
-قابلیت شارژ توسط کامپیوتر و برق شهری
-کوچک و قابل حمل در مکانهای مختلف
-فابلیت اتصال به موبایل،کامپیوتر و اپ تاپ،پخش کننده های موسیقی و....

 

دارای صفحه دیجیتال


انجل - بهترین ماهی ها و پرندگان
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بهترین ماهی ها و پرندگان
این وبلاگ از همه ی سایت های معتبر تحقیق کرده و بهترین مورد ها را انتخاب کردم و در اختیار شما میگذارم.
درباره وبلاگ


سلام علی هستم از شهرستان خاتم دراینجا در مورد انواع پرندگان و ماهی ها بررسی شده و درمورد چگونگی تغذیه.حرکت.تخم گذاری و...این جانوران نوشته شده است وبخوانید و به اطلاعات خودتان اضافه کنید.
آرشیو وبلاگ
لینک های ویژه
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 1
  • بازدید دیروز: 5
  • کل بازدیدها: 231913
تعداد بازدیدکنندگان :
تعداد افراد آنلاین :
مرکز آموزش ایرانیان

تبلیغات پیامکی
« کسب درآمد از فروتل »
دوستانتان را به یک شغل پردرآمد و آسان دعوت کنید : « جزئیات »
Email:
دوشنبه 91 خرداد 29 :: 11:14 عصر ::  نویسنده : علی برازنده

 

روش تکثیر


سنگ مرمر سفید با طول 30 و عرض 15- 10 سانتی متر با زاویه 10 درجه در آکواریوم می گذاریم. دفعه اول که ماهی آنجل تخم ریزی می کند، اسپرم نر را نمی تواند بارور کند.
دفعه دوم بعد یک ساعت از تخم ریزی سنگ را برداشته و در تانک دیگری که به اندازه 20- 15 سانتی متر آب داشته باشد از دارو ضد عفونی کنند. (متیلن بلو) به ازای هر لیتر یک قطره به آب اضافه می کنیم.


دمای تانکی که اصلی است با دمای تانکی که تخمها را در آن می ریزیم برابر باشد. یک سنگ هوا نزدیک تخم ها می گذاریم.


از روزی که به لارو تبدیل شدند آب را به اندازه یک نوشابه خانواده یک لیتری سیفون می زنیم و آب را به همان اندازه (بدون کلر) اضافه می کنیم.


بعد از اینکه کیسه های زرد غذایی آنها تمام شد از تخم میگو (آرتمیا) که در منزل درست کرده ایم، هر چهار ساعت یک بار به عنوان غذای زنده به آنها می دهیم.

 

ماهی آنجل

 

 

توجه کنید (آرتمیا را از مغازه با مارک سر گربه خریداری و بعد در همین شیشه های نوشابه خانواده که از سر 5 تا 6 سانتی متر خالی است، اندازه دو بند انگشت سنگ نمک می ریزیم. یک قاشق چایخوری آرتمیا به داخل آن می ریزیم- یک سنگ هوا هم می گذاریم ) بعد از 24 ساعت میگو ها از تخم در می آیند.


پس از هر دفعه غذادهی تخم میگوهای مرده را سیفون می کنیم تا آمونیاک آب بالا نرود و ماهی ها نمیرند. تا 25 تا 30 روز اول از این غذا- آرتمیا- به آنها می دهیم.


بعد از آن آرتمیا را از مغازه ها بخریم یا دل گاو چرخ کرده بسیار ریز، بعنوان غذا به ماهی های خود بدهیم.


سپس کم کم آب را افزایش می دهیم. دما باید در 28 درجه ثابت بماند.

 

محسن آسترکی در مورد شیوه های تشویق آنجل به باروری می گوید:


-دادن غذای تترامینپرو
-کرم منجمد (ارزش غذایی بالایی دارد)
-بچه گوپی زنده
-هر روز به اندازه یک شیشه نوشابه از آب آکواریوم خالی کنیم و به جای آن آب با 7 درجه کمتر از آب آکواریوم به آن اضافه می کنیم تا ماهی احساس کند بارندگی شده و تشویق شود به تخم ریزی (آنجلها را از یک جا تهیه نکنید و از چند جای مختلف تهیه کنید)
-موقع تخم ریزی نباید به آکواریوم نزدیک شویم
-اگر تخم ها را خودش بخورد از تخم ریزی خودداری خواهد کرد
-کف آکواریوم فقط یک سنگ هوا باشد و شن نداشته باشد. برای تانک بچه ها خوب است.

 

 

نکته

در تانک اصلی هیچوقت دارو نزنند. حتی اگر ماهی مریض است آن را جدا کنند و در تانک دیگری دارو بزنند.
هرزمان که ماهی می خرید مستقیما آن را داخل آکواریوم نیندازند. زیرا ممکن است باکتریهایش دیگرماهی ها را بکشد یا خودش را بکشد.
لذا بهتر است سه تا چها روز در داروی ضد عفونی کننده نگهدارید. بعد از 3 تا چهار روز وارد آکواریوم کنید.

 

پیش فرض

تکثیر ماهی آنجل

من زمانی شروع به تکثیر ماهی آنجل کردم که تعدادی از آنها را در مخازن گروهی نگهداری مینمودم و فکر کردم که تکثیر این ماهی میتواند به نوعی برای من سرگرمی باشد.
برای تمامی نوزادان مخزن کافی در نظر گرفتم و در حال حاضر بیش از 20 مخزن 80- 50 گالنی دارم. بهترین کار برای انتخاب یک جفت خوب آن است که حداقل 6 عدد آنجل با کیفیت بسیار خوب که هنوز به مرحله بلوغ نرسیده‌اند (juvenile) را از مغازههای آکواریمی معروف و یا آنهایی که از تکثیرکنندگان خریداری کرده‌ایم در یک مخزن که فقط خودشان حضور دارند, با فضای بزرگ و تعویض آب حداقل 1 بار در هفته همراه با غذای متنوع قرار دهیم. در حدود 9 ماه آنها به سن بلوغ خواهند رسید و جفتگیری کرده و هر جفت را در یک مخزن جداگانه قرار میدهیم.


تکثیر این ماهیها تا حدی آسان بوده و آنها فقط نیاز دارند که سالم باشند و آب تمیزی داشته و غذای خوبی مصرف نمایند.


تمامی مخازن تکثیر من شامل ***** اسفنجی, بخاری, لوله PVC جهت تخمگذاری و کف مخزن فاقد شن باشد. حداکثر حجم مخازن تکثیرمن 20 گالن است.


آنجلها به PH در حدود 7 جهت تکثیر نیاز دارند (PH مخازن من 8 است) آنها به درجه حرارت حدود 80 درجه فارنهایت نیازمندند. تغذیه آنها با مخلوط دل گوساله + کرمسفید + آرتمیای منجمد + غذای ورقهای انجام میگردد.


اولین تخمگذاری با تعداد بسیار زیاد صورت میگیرد و پس از هچ تعداد چند صد نوزاد که به فضای زیادی جهت رشد نیاز دارند, خواهید داشت. قاعده کار بر این است که 32 بچه آنجل در هر گالن نگهداری گردد. در اولین باری که والدین اقدام به تخمریزی میکنند, آنها هر 107 روز و برای مدت چندین ماه تخمریزی مینمایند که در آخر شما تعداد بسیار زیادی نوزاد آنجل خواهید داشت.


بسیاری از والدین تخمهای خود را میخورند و من برای این گونه ماهیان, جدا کردن تخمها را از والدین توصیه میکنم.


من به انتظار نوزادان نمینشینم و آنها را با والدین تنها میگذارم و آنها خودشان نوزادان را بزرگ میکنند. نقطه جالبی است که ببینیم والدین خود از نوزادان مراقبت مینمایند. اما, اگر نوزادان را در کنار والدین به حال خود رها کنیم, والدین دیگر تخمریزی نمینمایند البته تا زمانی که نوزادان از مخزن والدین برداشته شوند.


در صورت وجود نوزادان در مخزن والدین من روزانه 25% از آب مخزن را تعویض کرده و جهت تغذیه نوزادان از آرتمیایی تازه هچ شده به دفعات زیاد در طول روز استفاده مینمایم.


من همچنین 32 بار والدین را در طول روز با مقدار کم غذادهی میکنم که با این مقدار غذادهی, دیگر نیازی به سیفون کردن غذای اضافی به دلیل عدم تجمع غذا در کف نمیباشد. بسیار سخت است که بدون سیفون کردن نوزادان کار سیفون غذای اضافه را انجام دهیم. در هر حال باید تلاش نموده که این کار انجام نگردد.

 

اگر تصمیم به بزرگ کردن نوزادان به صورت مصنوعی گرفتید, به شما میگویم که چه کار انجام دهید:


زمانی که والدین عملیات تخمریزی را انجام دادند, من لوله پی وی سی 8 اینچی را برداشته و در یک کوزه 1 گالنی قرار میدهم (که با آب مخزن والدین پر شده است) همراه با چند قطره متیلن بلو و یک سنگ هوا که فقط مقدار کافی هوا را به تخمها برساند و تخمها را از بین نبرد و سپس این کوزه را درون مخزن والدین قرار خواهم داد.


تخمها در 80 درجه فارنهایت در طی 2 روز هچ خواهند شد و طی 54 روز شروع به شنای آزاد خواهند نمود. به محض شروع شنای آزاد, آنها را به مخزن 5 گالنی که از آب مخزن والدین پر شده است قرار خواهم داد و آنها را با نوزاد آرتمیا تغذیه خواهم نمود.


تعویض آب با مقدار 1 گالن و به دفعات 2 بار در روز است (با استفاده از آب مانده و همان دما و PH) جهت تعویض آب از یک شلنگ هوا استفاده مینمایم و نوزادان مکیده شده را دوباره به مخزنشان برمیگردانم.


چهار بار در روز نوزادان را تغذیه نموده و آنها به سرعت رشد می‌نمایند و در حدود 3 هفته آنها را در یک مخزن 33 گالنی قرار میدهیم و آنها را از تغذیه با آرتمیا خواهم گرفت و با دل گوساله چرخ شده و غذای ورقهای به خوبی پودر شده, غذادهی خواهم کرد.


من نوزادان را به میزان 3 بار در روز غذادهی نموده و با تعویض آب به میزان 3 بار در هفته, در سن 6 هفتگی به اندازه یک 10 سنتی خواهند رسید و حاضرند تا به مغازه جهت فروش منتقل گردند.


برخی از جفتها والدین بسیار خوبی هستند و خود نوزادانشان را رشد میدهند و این منظره بسیار زیبایی است. متأسفانه بسیاری از والدین به تخمها و یا نوزادان به چشم یک وعده غذایی خوب و مناسب نگاه میکنند.


با فضای کافی, تغذیه مناسب و تعویض آب مناسب, آنجلها به اندازه کاملا درشتی میرسند. آنها ماهیان اجتماعی بسیار مناسبی هستند و به یک مخزن حداقل 20 گالنی با ارتفاع زیاد احتیاج دارند تا کاملا خود را در آن نشان دهند.

ماهی اسکار یا سیکلید مخملی  
 
 

ماهی اسکار

طول اسکار ها در طبیعت تا 45 سانتی متر هم میرسد ولی در آبزی دان معمولا از 30 سانتی متر بزرگ تر نمی شوند.

عمر سیکلید مخملی در طبیعت تا 15 سال گزارش گردیده است.

 

تکثیر ماهی اسکار

در دو سالگی ( وقتی که طول آنها 12 سانتی متر شد) بالغ شده و در هر تخم ریزی تا 1000 عدد بچه تولید میکند. (هرچند که معمولا نصف این مقدار تخم تولید می شود.)

تولید مثل آن مانند بیشتر سیکلید ها ست .

 یعنی تخته سنگ صاف و تمیزی را در بستر انتخاب کرده و روی آن تخمریزی میکنند.

شناسایی نر و ماده ماهی اسکار کار آسانی نیست.معمولا باله های نر ها به نسبت بزرگتر از باله های ماده های هم اندازه است.

به علاوه منطقه قرمز رنگ روی بدن نرها از ماده ها بیشتر است.

نزدیک زمان تخم ریزی , در قسمت مخرج تناسلی ماهی , لوله ای ظاهر می شود که به آن لوله تخم ریزی یا لوله تولید مثلی گویند.

این لوله در ماده ها پهن تر و در نر ها نوک تیز است. ( چرا ؟ )

برای تکثیر این ماهی بایستی برخی از ویژگی های فیزیکی و شیمیایی مناسب آب تامین گردد که مهم ترین آنها عبارتند از :

 

پی.اچ = 7.5

دما = 24 تا 26.5 درجه سانتی گراد

سختی = 10 تا 15 (درجه آلمانی)

 

برای تکثیر سیکلید مخملی همواره در بستر آبزی دان بایستی چند عدد سنگ مناسب و نسبتا بزرگ باشد تا تخم ریزی روی آنها صورت گیرد .

قبل از هر کار آماده سازی مولدین برای تخم ریزی لازم است.

برای این منظور با توجه به اینکه اسکار ماهی بزرگی است , بایستی آبزی دان مناسبی برای مولدین آماده نمود .

 

        اسکار ماده

 

معمولا یک آکوآریوم 200 لیتری مناسب است .

از آنجا که اسکار ماهی بزرگ و پر اشتهایی است , لقمه های بزرگ غذا را دوست دارد. بهتر است تکه های مناسب ماهی , میگو و صدف یا گوشت قرمز خام ( و دل) در اختیارش گذاشته شوند.(البته امروزه شرکت تترا با ساخت غذا های تخصصی نیاز به مواد دیگر را تا حد زیادی کم کرده است.)

پس از جفت یابی , ماهیان محل مناسب را در آکوآریوم انتخاب می کنند . ماهی ماده بالای آن محل قرار گرفته و شکم خود را روی آن مکان می مالد.

 

      تخم ماهی اسکار

ابتدا ممکن است چند تایی تخم به صورت پراکنده خارج شود , ولی تخم ریزی اصلی موقعی انجام می گیرد که تخمها به صورت رشته ای خارج شوند.در این هنگام است که ماهی نر که در کنار آن قرار دارد , با تخلیه اسپرم خود آنها را بارور می سازد.

در هر تخم ریزی ماهی ماده ممکن است تا 500 عدد تخم تولید کند.

هنگام تخم ریزی نر و ماده را نباید ناراحت و عصبانی نمود.

 

         

 

         

 

 

کلمات کلیدی:



موضوع مطلب :


 
   

آموزش پر درآمدترین شغلها


بدون نیاز به سرمایه و قابل انجام در منزل

ویژگیهای این مجموعه آموزشی :
بهترین فرصت درآمد سازی در منزل ،بدون نیاز به سرمایه اولیه،عدم نگرانی از بابت هزینه های گزاف آموزش در کلاس های حضوری،آموزش ویدئویی بسیار ساده و قابل فهم،قابلیت انتخاب و شروع فعالیت شما در چندین شغل پردرامد
لیست آموزشهای داده شده در این مجموعه به شرح زیر می باشد:
1-کامل ترین آموزش ویدئویی کشت قارچ در منزل
2-آموزش چاپ سیلک در منزل
3-آموزش ساخت مهر ژلاتینی در منزل
4-آموزش شمع سازی در منزل
5-آموزش ساخت جعبه های فانتزی در منزل
6-آموزش کامل و جامع شارژ تونرهای لیزری در منزل
7-آموزش هویه کاری روی پارچه در منزل
8-آموزش روتوش تصاویر در فتوشاپ:
به شما پیشنهاد می نماییم این مجموعه و فرصت استثنایی را که می تواند رهگشای بسیاری از مشکلات مالی شما باشد را از دست ندهید!


تبلیغات پیامکیهمین امروز در buxleaf ثبت نام کنید!http://www.20te20.ir/Marketing.php?wid=32760&Bname=alibarazandeh#L5 http://www.20te20.ir/ads-reg.php?moarref=32760
« کسب درآمد از فروتل »
دوستانتان را به یک شغل پردرآمد و آسان دعوت کنید : « جزئیات »
Email:
http://www.20st.ir/ads-reg.php?moarref=32760